Ben je lid bij On Campus? Dan weet je vast hoe ons reserveringssysteem werkt. Je boekt 13 dagen tot een uur van tevoren een plek en checkt in op locatie. Wij zien dat dit in de meeste gevallen erg goed gaat. Toch is er altijd ruimte voor verbetering.
Controleren op aanwezigheid
Wij vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk sporters bij ons terecht kunnen. Het is daarom zonde dat er leden zijn die reserveren voor een les, maar vervolgens niet op komen dagen. Wij merken dat dit voor veel teleurstellingen zorgt bij degene die wel graag hadden willen deelnemen. Daarom controleren wij op aanwezigheid.
Annuleer op tijd
Wij snappen dat tussen het moment van reserveren en de activiteit iets kan gebeuren waardoor je onverwachts verhinderd bent. Wij willen je in dit geval vragen om de les op tijd te annuleren. Dit kan tot maximaal een uur voordat de les begint. De laatste tijd zijn de beschikbare plekken snel vol, maar dit is niet altijd terug te zien tijdens de activiteit zelf. Wanneer je vroegtijdig annuleert, maak je iemand anders erg blij.
We hebben je gemist
Komt het voor dat je toch een keer je annulering hebt gemist? Geen zorgen, je ontvangt dan slechts een herinnering ter attentie. Wanneer dit echter drie keer het geval is, zullen we maatregelen moeten nemen. Op dat moment wordt je abonnement geblokkeerd en ben je uitgesloten van deelname aan alle sportactiviteiten bij On Campus voor de duur van één maand. Dit willen we uiteraard het liefst voorkomen.
Goed om te weten: het kan gebeuren dat je vergeet in te checken voorafgaand aan een les. Ook dan zal het systeem aangeven dat je niet in de les bent geweest. Vergeet dus niet om je pasje langs de scanner te halen zodra je de les binnenkomt. Zo voorkom je een verkeerde registratie.
Nogmaals, wij merken dat het in veel gevallen al erg goed gaat, maar zien ook zeker ruimte voor verbetering. Hiermee hopen wij ervoor te zorgen dat eenieder die sport bij On Campus het lidmaatschap optimaal kan benutten. Wij willen je alvast bedanken voor je begrip.