Sinds de start van On Campus zijn wij gewend om met twee registratiesystemen te werken. Het ene systeem zorgt voor de leden- en toegangsregistratie, het andere systeem (de app) is de basis voor het rooster en reserveringen. Twee systemen die niet goed met elkaar communiceren werkt in de praktijk erg onhandig. Daarnaast is het in allebei de systemen niet mogelijk om online abonnementen en losse tickets aan te schaffen. Vanaf januari 2022 komen alle processen van On Campus bij elkaar in één systeem. Dat is handig voor ons en overzichtelijk voor jou!
Alles bij elkaar op 1 website
De On Campus website is na zeven jaar toe aan een opfrisbeurt. Daarom steken we deze in een nieuw jasje en we integreren meteen alle nieuwe functionaliteiten. Op de nieuwe website vind je natuurlijk nog steeds alle informatie die je nodig hebt om bij On Campus te sporten en bewegen, zoals het rooster, de tarieven en het laatste nieuws. Ook kun je via de website de activiteiten reserveren waaraan jij wilt meedoen. En het is op de nieuwe website óók mogelijk om online een abonnement of kaartje te kopen, of je abonnement te verlengen.
Wat vragen we van jou?
Jij hoeft straks eigenlijk niets te doen, behalve na 3 januari een keer inloggen om je nieuwe account te activeren. Als je lid bent bij On Campus, zetten wij automatisch je gegevens over naar het nieuwe systeem. In jouw persoonlijke ‘mijn On Campus’-omgeving vind je onder andere de looptijd van je abonnement, de mogelijkheid om activiteiten te reserveren. Je kunt inloggen via een computer maar ook via mobiel werkt het uitstekend.
Activeer ‘mijn On Campus’ na 3 januari, 12.00 uur
Vanaf 3 januari 2022 gaat de huidige On Campus app uit de lucht. Jouw activiteiten reserveer je voortaan via deze nieuwe website. Daarvoor is het nodig dat je je nieuwe ‘Mijn On Campus’-omgeving activeert. Dat kan na 3 januari, 12.00 uur. Volg daarvoor deze stappen:
- Ga naar on-campus.nl
- Klik op ‘inloggen’
- Vul je e-mailadres in en klik vervolgens op ‘wachtwoord vergeten’
- Er wordt nogmaals om je e-mailadres gevraagd. Vul dit in.
- Je ontvangt vervolgens via e-mail een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Voortaan kun je hiermee inloggen op 'Mijn On Campus'.
Nadat je ingelogd bent, zie je jouw actieve abonnement(en) of badenkaart in ‘mijn On Campus’, inclusief de loopdatum. Je kunt dan vanuit ‘Mijn On Campus’ ook reserveren voor activiteiten in het rooster.
Geen informatie in ‘Mijn On Campus’?
Ben je ingelogd op ‘Mijn On Campus’ en zie je daar geen abonnement of badenkaart, maar heb je die wel? Dan zijn er twee opties:
- Je e-mailadres komt niet overeen met het e-mailadres dat bij On Campus bekend is, of
- Je abonnement of badenkaart is niet goed overgezet
Neem in dit geval telefonisch contact met ons op: 088-469 7000. Wij maken je account dan in orde.
Nieuw: online aankopen en verlengen
Vanaf 3 januari 2022 is het niet meer nodig om voor een kaartje of abonnement naar de receptie te komen. Je kunt gewoon vanuit huis online het gewenste abonnement of ticket aanschaffen. Hoe dit werkt? Log in op ‘Mijn On Campus’ (heb je nog geen account, dan kun je dit aanmaken via de stapen hierboven), kies het door jou gewenste product, voeg het toe aan de winkelwagen en betaal eenvoudig via internetbankieren. Het abonnement staat meteen klaar in ‘Mijn On Campus’ en je kunt meteen een activiteit reserveren.
Kijk eens rond op de nieuwe site
Vanaf maandag 3 januari 2022 rond 12.00 uur kun je onze nieuwe website live bekijken op www.on-campus.nl. Neem een kijkje, activeer je account en klik eens door de website heen. Op die manier worden vast al veel vragen beantwoord.
Pin-only
Dit nieuws hebben we al eerder bekend gemaakt: vanaf 1 januari 2022 is het niet meer mogelijk om contant te betalen bij On Campus. Pin-only is veiliger, sneller en het scheelt een hoop administratief werk. Kijk voor meer informatie over de overgang naar pin-only op www.on-campus.nl/pin-only
Vragen?
We snappen dat het veel informatie is en dat je misschien nog vragen hebt over het nieuwe systeem. Op www.on-campus.nl/FAQ vind je een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. We werken dit overzicht steeds bij, dus grote kans dat je vraag daar beantwoord wordt. Mocht je er niet uitkomen, dan kunt je bellen met onze receptie: 088-469 70 00 of mailen naar info@on-campus.nl.
Vanwege de verwachte drukte rondom het nieuwe jaar kan een reactie even iets langer duren dan je van ons gewend bent. Maar je krijgt altijd antwoord.